Thursday, January 21, 2010

saya masih muda...

karangan cuti sekolah adik2..

cite cuti bulan disember 2009 bermula ngn birthday baby..baby mnt hadiah tabung botol susu yg pling bsr dr sy.tp sy bg hadiah sampingan lain.dr ibu, baby mnt hadiah utk n01 sek agama & no2 sek rendah = yg berunsurkan games.tp lom dpt lg...

next plan, thinking tick tock reen & pika pule ade lawak kanak2 yg menjadi rahsia. gara2 lawak itu, saya plan bw mereka2 yg nak berendam ke melaka..university green..swimming/berendam/lompat2..4 ari 4 mlm..

jumaat--> baby kne g solat jumaat.Ahmad la kene bawa baby..diam je la.balik sembayang jumaat nak potong rambut..apakah dialog yang baby & ahmad bualkan..hehehe..guess?

gara2 ke melaka slalu xbw kamera, kali ni btl2 plan nk bgambar di a'famosa..hahaha..then kanak2 nk tgk alvin & the chipmunks 2 tpaksa la saya ikut sekali.

btw, they all enjoy..saya dah cukup bahagia..

b4 balik kota, follow g segamat..saya follow je la..masak spaghetti..

best gak jalan2 tanpa orang tua..semua kanak2..lagipun,saya masih muda..

No comments:

Post a Comment